torsdag 16 augusti 2007

Vad är fel?

Jag undrar verkligen vad som är fel på mig.. För nu är jag sjuk igen! Har precis avslutat min antibiotikakur och nu är jag tillbaka på ruta ett.. Halsont och feber.. Det här börjar nästan bli lite komiskt.

Ska in till akuten nu om någon timme, så får dom kolla på mig igen.. Har fått sår på mina halsmandlar och det gör riktigt ont. Usch fy, inte kul.. Får se vad dom skriver ut nu den här gången.. Jag har ju mitt gurgelvatten som ska hjälpa mig, och det har jag knarkat dom senaste dagarna..

Men men, det ska bli spännande att se vad dom säger..

Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning.. Måste hinna pilla i mitt hår och försöka få till en någorlunda bra frisyr.. Berättade jag det att jag blivit hårmodell? Det ska bli riktigt spännande och se vad dom gör med mitt hår.. Om det nu blir så, men på henne verkade det som de..! Får gratis färg + klipp, inte dåligt!

Jag ska nog duscha nu, skriver om min "spännande" dag senare.. Så har jag något att se fram emot..!



En liten instickare bara; Varför visar killar intresse när man stort och tydligt visar sin kärlek till en annan på sitt msnnamn?

Inga kommentarer: