söndag 19 augusti 2007

Skola imorgon

Det ska bli riktigt kul faktiskt.. Jag har längtat tillbaka länge nu.. Jag gillar plugget! Allt ska bli så bra den här terminen! Jag ska plugga mer och jag ska ordna upp en massa bra betyg åt mig själv! Det känner jag att jag måste förse mig själv med. Förra året pluggade jag knappt.. Och fick VG/MVG i allt.. Tänk om jag pluggade, då hade jag kunnat fått MVG i allt, kanske?

Men det ska iallafall bli kul att komma in i skolan med ett mål! Sen att träffa alla roliga människor är en bonus! Det ska bli så nice att träffa alla igen.. Klassen gör mig så otroligt glad! Åh vad jag längtar nu.. Det pirrar liksom i mig. Jag har så mycket förväntningar och förhoppningar!

Schemat för terminen är väll OK, mer kan jag inte säga.. Har två jätte stora håltimmar.. Som lika gärna kunde innehållt lektioner.. Det är lite ledsamt med såpass långa fredagar.. Kommer alltid komma så sent till M, men.. Det får man ta! Det finns ju faktiskt ett höstlov..

RFG, här kommer jag!

Inga kommentarer: