måndag 20 augusti 2007

Mer skola!

Helt underbart.. Helt jävla underbart var det att få komma tillbaka! Jag älskar det, jag älskar skolan! Det var en sådan himla skön stämning när man åkte tuben och såg alla ansikten, och sen när man kom in i klassrummet.. Åh så nice det var! Jag har verkligen längtat..

Fick en ny kalender som jag har använt flitigt nu och antecknat allt och lite småsaker! Jag känner mig faktiskt organiserad nu! Har ett bra block och allt! Jag ska klara det här nu, jag ska bli bäst! (Bäst för mig själv.. ^^) Jag ska plugga duktigt nu! Jag ser så fram emot allt, hela terminen, mina förbättringar! Allt! Det ska bli så kul!

Jag älskar skolan!

Jag låg och tänkte på det idag, jag vill inte gå ut gymnasiet.. Jag vill ha gymnasiet hela livet! Så otroligt roligt är det! Gah.. Jag vill ha skola igen.. Börjar med Historia A klockan 8.10 imorgon bitti! Ser fram emot det också! WOHO, jag älskar min inställning till skolan just nu! Det ska bli så kul..

Skickade iväg två mejl nu på kvällen till tänkbara praktikplatser.. Hoppas som bara den att dom svarar, det skulle vara så otroligt roligt om dom gav mig ett ja!

Jaja, nog tjatat om skolan..
4 dagar kvar nu..

Och nu orkar jag inte blogga mer!

See you later aligator!

Inga kommentarer: