fredag 10 augusti 2007

One & only

I wear scarves and hoods
'Cause it's the only poker face that I've got left
And everything I love about you is a mess
Smash the mirror and break the palm reader's hand
I want to be better than I am

Wipe that smile of your fucking face!

Åh, jag är så lycklig, och ändå så är sjävförtroendet på topp. Det var länge sedan jag kände såhär, på senaste har jag mest känt mig misslyckad eller inte haft ett sånt här starkt självförtroende. Det är det här jag lever på emellanåt. Att få känna mig bra och som jag kan göra allt, det känns bra.

M skulle varit här nu. Då skulle jag troligtivs bara hoppa på honom.. Vill ha honom h är nu. Två ynka veckor kvar, då är jag nere hos honom. Det är mest honom jag tänker på nu om dagarna, och mitt foto som jag ska ta idag..

Har handlat allt som ska handlas och nu ska det fan bli av, jag ska klara det. MUMS vad jag kommer gilla det här.. Ni får se lite foton ikväll från vad som kommer i eftermiddag.. Det här ska bli så jävla bra.

Självförtroendet på topp, det här blir en bra dag. Den har redan börjat bra och den ska fortsätta så. H kommer kanske över ikväll, då sk a vi ha det nice! Jag har saknat den människan.. Och nu är hon äntligen hemma igen!

Gr, kom hit. Låt mig få kyssa din kropp, låt mig få nafsa på dig.. Låt mig få ta del av dig till fullo.


how can that peace loving rapper promoe turn so violent?
what has happened?
why he so provoked?
all of a sudden what exactly is he tryin to promote?

Man I wanna murder murdoch

Inga kommentarer: