torsdag 23 augusti 2007

Helbra!

Shit, med nervositeten så åkte jag iväg till skolan.. Men jag klarade det! Jag klarade att säga till H precis vad jag tyckte, och jag vågade säga förlåt.. Jag känner verkligen att det behövdes, jag har haft mycket ångest över vad som hände och har i princip tänkt på det hela sommaren!

Vi startade kursen Text A idag! Vilket var mycket roligt, över förväntningarna! Jag stortrivdes och allt känns så otroligt bra! Skolan går ju sjukt bra nu och imorgon åker jag ner till M! Det ska bli så otroligt roligt! Visst, jag har lite plugg att ta med.. Men äsch, det kan jag göra på tåget.. Det ska bli så kul!

Imorgon ska jag också köpa en bok, tror den heter något liknande; Ur en våldtäktsmans syn eller något liknande, någon som vet vad den heter? Tycker iallafall att det ska bli intressant att läsa på tåget, trots att jag måste plugga.. Vi får väll se hur det blir med det, jag har iallafall råd att unna mig en bok eftersom lönen kommer in imorgon!

I LOVE IT!

Inga kommentarer: