torsdag 30 augusti 2007

Foton


Brommaplan

Tog med kameran idag till skolan. Det var tänkt att jag skulle fota tillsammans med D, men han hade annat för sig och studion var inte ledig. Så vi gör ett nytt försök imorgon efter skolan..

Imorgon kommer M också! Det längtar jag sjukt mycket till.. Jag ska försöka tvinga honom till våran skola.. Kanske kan muta honom med något.. Hm.. Han kommer iallafall runt tre och då lär jag sitta på en historialektion tillsammans med Erland! Han måste vara en av dom roligaste lärarna jag haft, han får mig faktiskt att lära mig saker!

Jag förstår verkligen inte. Veckan har flugit fram så otroligt snabbt och det känns verkligen inte som om det är fredag imorgon. Det har varit stressigt men jag har klarat mig igenom allt och är nu nästan läxfri!

Måste få skryta med att jag var duktig och gjorde klart min krönika nu på kvällen tillsammans med hemtentan inom Manus och Dramaturgi! Det känns så skönt att ha dom liggande framför mig nu.. Dom bara ligger där och säger: Gud vad du har varit duktig!

I helgen blir det Skansen troligtivs med M! Det ska bli riktigt kul! Och när jag frågade honom om vi kunde åka dit så frågade han med en gång: Du vill fota va? Och det är precis vad jag vill! Jag vill fota!

Dagens foton vart inte så speciella. Jag fotade egentligen 'ingenting'...Men i vilket som så ska jag unna mig att se på Shanghai Nights nu!

Min skola
Hjärta



Inga kommentarer: