fredag 17 augusti 2007

Skola och schema

Nu börjar jag faktiskt gilla det riktigt mycket! Nu börjar det kännas som om jag verkligen har en frisyr, en riktig frisyr jämfört med den innan. Jag gillar det.. <3

Fotade lite ego och jag tänkte på det; varför lägger jag upp bilder i min blogg på mig själv när jag främst ska inrikta mig på foto? Och jag tror inte jag fick något riktigt svar på det..

Det är kanske för att visa att jag gillar min nya lugg, kanske något jag är stolt över.. Ja det måste det vara! Ja, sen är det ju faktiskt ett foto också!

Lite ego-centrerad måste man få vara. Och jag har faktsitskt haft min bästa dag på länge i självförtroende. Jag känner att jag är helt nöjd med mig och min kropp! Och jag hoppas att det stannar såhär.. För nu är jag faktiskt smalare än förut och nu är jag äntligen nöjd med min kropp..

Jag ska låta det förbli såhär! Jag ska vara nöjd med mig själv och hålla min kropp i form! Nu har jag pengar till ett träningskort i höst, och jag har bestämt mig för att lägga upp ett schema om hur jag ska träna i höst! Jag ska börja planera det lite mer ingående när skolan börjar och jag har köpt nya dagbokssidor till min kalender..

Imorgon ska jag och mami till Vällingby, jag kanske kan handla det då.. Ja, så får det bli! Då ska jag handla ett kolegieblock med fem sektioner till varje ämne! Det ska bli så bra så.. Foundation ska också läggas i varukorgen, och sidor till min kalender! Sen tror jag inte att det är så mycket mer, bör kanske handla lite pennor att ha i skåpet.. Det skulle vara smart att ha.. För jag har nästan aldrig penna med mig.. Jag måste ordna upp det..

Såhär ska min vecka se ut i höst;
Måndag: träna
Tisdag: Vila, plugga
Onsdag: Träna, plugga
Torsdag: Plugga, vila..
Fredag: Åka till M/M kommer hit..
Lördag: Vila upp mig, vara med M, plugga?
Söndag: Träna!

Tycker det låter som ett skönt schema.. Och jag ska verkligen följa det! Jag ska plugga allt jag har att plugga och jag ska anteckna allt som går att anteckna! Och jag ska skriva upp allt som behövs skriva upp.. Och jag ska visa M att jag älskar honom!

Btw, imorgon firar jag och M 5 månader tillsammans.. I september är det 6.. Åh, lite smågulligt sådär! Tiden går fort när man har roligt..

So long my friends!

Inga kommentarer: