måndag 6 augusti 2007

Måndag

Idag är en sådan där dag som pendlar som en berg-och-dalbana.. Jag var helt superlycklig tills för fem minuter sen. Då slog allt om..

Jag är rädd att jag ska syltas in i den deprissionen som jag precis lyckats ta mig ur. Det har ju kännts så bra utan att behöva vara deppad..

Det kan
ske bara är något tillfälligt. För jag är otroligt trött efter middagen, så en liten tupplur skulle nog sitta fint.

Det vart en riktigt god middag som jag lagade! Spagetthi och köttfärs! Och idag känner jag att jag har ätit rätt bra. Jag åt en jätte stadig frukost så jag var inte hungrig fram tills middagen och sedan åt jag en stadig middag! Så nu kommer jag förhoppnigsvis inte gå och småäta.

Allt känns ändå jävligt bra. Jag har bokat tid till att avfärga mitt hår, så nästa tisdag smäller det! Då får jag (förhoppningsvis) tillbaka min hårfärg! Hoppas det går!

Igår bokade jag biljetter för att åka till M, så om 18 dagar smäller det! Då åker jag ner till M och då får jag äntligen träffa honom igen! Det känns så jävla sweet.. Det är det som får mig att hoppas, och orka fortsätta.


Nu ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag vill liksom inte bara sitta.. Får se om jag går ut och fotar lite mer.. Kanske, kanske inte.. Jag hittade lite kort på kameran från helgen. Hittade ett på mig och M, jag gillade verkligen honom på den bilden! Det är precis så jag vill fånga folk på kort! Jag vart suddig på kortet, och såg inte särskillt bra ut, men det spelar ingen som helst roll!

Jag gillar fotot! Vad som hade gjort fotot lite bättre hade varit om mina armar inte varit där.. Kanske ska be att någon annan än jag fotar oss nästa gång.. Gillade verkligen M på den här bilden.

Nej, nu tror jag att jag ska gå ut en sväng, eller sätta mig och prata lite med mami! Något måste jag göra, orkar inte sitta vid datan längre.

Den här burken tar kål på mig.






Inga kommentarer: