onsdag 15 augusti 2007

Baby, you wanna come to my hotel?

Allt känns så nice nu. Precis allt. Gårdagens bekymmer är som totallt bortblåsta. Allt är bra, och jag njuter som aldrig förr av att ha den här känslan i kroppen! Det är såhär jag vill vara hela tiden, problemfri. Framförallt ångestfri. Det är så skönt att bara kunna vara, sitta och inte behöva tänka på alla dom där problemen..

Såhär borde det vara föralltid. Jag har haft mitt dåliga allt för länge nu och jag tycker faktiskt att jag förtjänar att må bra nu.. Det är min tur nu. Och det kanske är påväg upp, vad vet jag? Men som det ser ut nu så löser sig allt perfekt.

Inget problem med M, som jag oroade mig för mycket för. Det uppstod ett större missförstånd igår som ledde från det ena till det andra. Men M sa iallafall att jag skulle släppa det och jag litar på honom.. Det tar tid för mig att släppa saker och jag grubblar gärna länge på dem, men jag får ändå aldrig några svar på det jag grubblar över..

Jag får inte vara så nojjig, jag måste se lättare på saker.. Det gör jag i vissa stunder, men när jag väl kommit in på något och oroar mig om något så är det så sjukt svårt för mig att sluta med det.. Men men! Jag får väll lära mig!

Det är inte alls långt kvar nu tills jag åker till M och det ska verkligen bli nice att träffa honom igen. Saknar honom mer än någonsin nu och tiden flyter på sådär extra sakta som den bara gör när man verkligen längtar efter något.. Men med hjälp av skolstarten så kommer tiden nog gå fort..

Så var det skolan ja, den börjar ju nu på måndag. Och jag längtar faktiskt otroligt mycket! Jag vill bara komma in och få rutiner och massor av plugg! Jag ska lägga ner all min energi på skolan den här terminen, jag ska peppa mig själv till att plugga och jag måste klara det! Jag pluggade knappt något förra året och nu ska jag bannemej lägga energi på allt..

Jag är så lycklig!!

Gårdagen var supermysig! Jag och H åkte hem till S och där möttes vi inte utav någon Nisse den här gången.. Han var med S's syster hos deras mor/far-föräldrar.. Men vi möttes istället av en glad S och S's mami i bil.. Vi hade helt kollat fel i tidtabellen och fick ta en annan buss.. Och då var S's mami så snäll och hämtade oss..

Vi spenderade kvällen med att sjunga Sing Star, bada i poolen och kolla på två filmer! Sen bara pratade vi nästan hela natten.. Filmerna vi såg var Eva & Adam Fyra födelsedagar och ett fiasko och 13 snart 30!
Sjukt bra filmer var det!

Men kära ni.. nu måste jag sova.. Somnade lite för sent igår..
God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker om dig! :)

Aimée sa...

Hanna jag tycker om dig också! :)