onsdag 22 augusti 2007

Ångar.

Jag vill - Jag ska visa att jag är en bättre person än då. Jag ska stå för vad jag gjort och ursäktat mig. För jag är öppen, jag vill lära mig och jag vill inte att det ska vara några problem. Jag kan ändra på mig om det nu behövs, jag är villig och vill lära mig! Jag ska klara det, jag ska vara modig.

Jag hoppas tiden går fort, jag hoppas att jag får fredag snart! Jag klarar inte mer, jag måste ha honom! Han.. Han gör mig lycklig, lugn och får mig att änna mig säker! En helg fylld av massa kärlek (och plugg...) och ännu mer kärlek! Jag längtar tills på fredag när man får somna i hans famn.. Sådär mysigt så att man verkligen inte vill somna. Jag vill.

Jag vill inte - Jag vill inte vara negativ längre. Jag ska sluta hata och istället för att hata ska jag lära känna människor innan jag dömmer dom. Ja, så ska jag bli! Jag ska vara öppen mot varje själ. Och jag ska ändra på mig! Jag ska bli en ängel som alla gillar, hoppas jag..

Imorgon kommer revolten! Då blir jag god och tar förhoppningsvis modet och klarar detta, för det enda jag vill är att säga:

Förlåt, jag ångrar mig. Jag vill ändra på mig och jag hade en väldigt förhastad tanke och dömde folk hejvilt. Jag ska ändra på mig och tycker det här ska bli roligt! För det är faktiskt så, jag tycker att det ska bli roligt.. och när jag tänker efter var det inte dig det var fel på. Utan mig.

Det är allt jag vill säga till en viss person, denna människa kanske vet vem det är. Och jag hoppas inerligt att jag vågar säga allt detta till dig imorgon. Det borde egentligen inte vara något problem, eftersom vi egentligen inte känner varandra, men jag vill lära känna dig! Jag ska klara det..

Inga kommentarer: