torsdag 2 augusti 2007

Smile!

Smile, smile, smile, smile that colgate white smile <3

Den där låten får mig riktigt glad! Jag är riktigt glad nu.. Sitter och tänker på hur glad jag är att jag har M.. Tänker på första gången vi träffades, senaste gången vi träffades. Veckan vi hade tillsammans i somras var underbar..

Tänk om jag inte hade bråkat med L om den där kemiska grejen, då hade jag aldrig ens kommit i kontakt med M.. Tänk om jag aldrig hade tagit den där promenaden med H den där kvällen.. Då hade det inte varit något utav mig och M..

Åh, jag vill vara hos M nu.. Vill smeka honom, kyssa honom, röra honom, krama honom.. Jag vill göra allt med honom. Om 17 dagar får jag träffa M! Då kommer han hit till mig.. Jag spricker nästan av längtan! 14 dagar brukar inte vara mycket för mig, men 17 dagar känns just nu oerhört långt..

Nåja.. Vad som är bra idag är iallafall att min medicin har börjat verka! Jag har nästan inte ont i halsen alls, vilket känns bra som bara den! Ska nog faktiskt fota lite nu..

Tjingeling!

Inga kommentarer: