lördag 18 augusti 2007

Gone going

Åh, alla mina känslor från igår har släppt helt, eller iallafall lite av dom.. Och jag känner mig riktigt glad idag! Idag har jag fyndat! Jag har varit duktig och handlat två par skor till priset av ett halvt!

Men först skulle jag jobba, lite segt men jag och J överlevde det och vi bestämde oss för att spela lite biljard imorgon på jobbet. Så så blir det! Söndagen lär nog bli jäääätte lång då inte så många ringer och vi ska sitta där från 9-13.. Men det är kul ändå! Jag gillar det!

Efter jobbet så åkte jag iväg till Vällinby för att möta mami och där gjordes det lite inköp! En supersexig BH som var den bästa BH'n jag prövat.. OMG vad snygg den var.. Jag älskar den! Och sen gick vi vidare till Nilsons där dom hade rea på rean! Så jag köpte två par Converse, ett par rosa och ett par gula, för 399:-! Mina andra ska jag nog styla om imorgon.. Haha, det ska bli riktigt kul..

Ska köpa lite färg så får vi se hur dom blir.. Jag menar, dom ska ändå slängas så dom kan ju faktiskt inte bli fulare..

MIDDAG!

Inga kommentarer: