onsdag 29 augusti 2007

As

Jaha.. Det känns liksom tomt, fast ändå inte. Jag är fylld med saknad och känner mig sådär pirrig. Men det känns ändå spänt och oroat, ledsamt? Varför, det vet jag faktiskt inte alls. Kanske för att jag just vart påmind om att jag borde skriva en krönika, eller kanske tänka på ett ämne. Jag har ju iofs ett ämne. Så det blir nog att skriva lite på den nu innan jag går och lägger mig.

Har pluggat hela kvällen men jag känner att tiden rinner ut, känner mig otroligt stressad och har ONT i magen. Pga stressen antar jag. Varför skrev jag inte dom där jävla frågorna nu? Jag har en krönika och 10 frågor att göra, tills på fredag.. Åh, jag måste faktiskt plugga..

Ciao

Varför kollade jag på filmen istället för att plugga?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugna dej raring. Det går bra du hittar tid, det löser sej.