lördag 11 augusti 2007

Känn pepp!

Åh, ja jag känner peppen i mig..! Men vad peppar jag för? Ingenting! Det känns skönt på ett sätt. Ska jobba imorgon och kan ägna kvällen till mitt Gameboy Color som jag hittade i en låda där nere. Det är ju riktigt kul! Varför har jag inte tänkt på det här när jag åker ner till M? Det är ju massor av tid som man bara sitter då.. Nej, nästa gång ska jag bli joinad av mitt Gameboy Color!

Känn pepp!

Ska upp och jobba imorgon! Det ska bli skönt att komma upp och få göra sig iordning! Tiden går snabbare då också. Det vill jag verkligen att den ska göra! Jag vill ha tisdag! På tisdag händer det många saker.. Dels så ska jag avfärga håret, det ska bli skönt att få den hårfärgen jag vill ha.. Och i värsta fall så är det ju bara att färga svart igen. Ska klippa mig samtidigt och får kanske någon riktig frisyr nu..

Sen ska jag träffa D och följa med och handla optik till hans kamera! Ska bli spännande och se vad han köper för något! Självklart ska det bli nice att träffa honom.. Vi har inte träffats så mycket på privat tid.. Men det här ska bli kul! Pinsamt om hårfärgen blir muppad den dagen iofs..

På tisdag avslutas också tävlingen på bilddagboken. Jag hoppas att jag kommer till final. Hela jag pirrar och väntar på att få se hur det går. Jag vill så gärna komma till final.. Jag vill verkligen.. Men men! Vi får se hur det går som sagt.. Det känns iallfall som om jag valde rätt bild!

Känn pepp!

Träffade H igår! Det var riktigt kul! Vi har inte setts på.. fem veckor? Så vi hade en hel del att ta igen! Vi tog igen tiden ända tills klockan tre på natten.. Då var det dags för oss att krypa i säng, på varsit håll.. Vi hann kolla film också! H vart lite missnöjd med filmen.. Men hon fick mig iallafall att börja läsa Harry Potter 7 nu. Annars kände jag mig inte så pepp eftersom jag var tvungen att läsa 6an först..

Känn pepp!

Men men, nu ska jag nog runda av det här inlägget och lägga mig ute och spela mitt spel..
Ciao Bella!

Inga kommentarer: