torsdag 9 augusti 2007

Mysiga kvällar

Det var ett tag sedan jag skrev känns det som.. Iallafall sedan jag skrev något vettigt här i. Jag kanske inte ens skriver något vettigt.. Nej, jag vill inte ställa mig den frågan. För då funderar jag, och så avstår jag från bloggen. Det vill jag inte. Jag vill blogga, skriva om inget, skriva vad jag känner.

Dom senaste kvällarna har vi varit med våran granne M! Det är så kul, för mami har någon att umgås med och dom sitter där och pratar.. Jag själv behöver inte göra så mycket, jag bara sitter där och är.. Så skönt så skönt är det..!

Jag fick en chans att fotta Nisse, deras katt! Han verkade först tycka att det var skönt att bara bli kliad.. Men efter ett tag så blev han trött på kameran som blev upstoppad i hans ansikte.. Och då gick han..

Imorgon har mami iallafall fattat ett beslut om att ta död på våra bålgetingar som bor uppe på våran vind. Bra beslut mami! Han som mami pratade med på det där företaget verkade komma från självaste Green Peas. Han ville inte att vi skulle döda getingarna..

Han sa att man fick lära sig att leva med dom. FUCK THAT! Jag har getingar som attackerar mitt fönster när jag sover på natten, getingar som flyger in i mitt rum, i vårat hus.. NO WAY att jag tänker leva med dom. Dom ska inte få finnas och inkräkta på min ägodel. Jag har härmed förklarat krig med getingarna. Ett kortvarit krig. Det slutar imorgon och jag vinner.

Får skriva lite mer imorgon, nu orkar jag faktiskt inte!

Inga kommentarer: