tisdag 28 augusti 2007

Ny ring

Köpte en ny ring idag från Guldfynd! Är otroligt nöjd med den och den sitter nu på mitt långfinger och glittrar så fint så fint! Kände att jag behövde någon som prydde min hand, har alltid velat ha det.. Och nu finns den där! Min fina ring, med en riktig liten diamant i sig!

Är jätte pepp på La Creme nu! Känner riktigt hur det rycker i benen och jag vill skaka loss på dansgolvet bland allt skum och konfetti! Synd bara att M inte kan/vill vara med.. Det hade varit nice att ha med honom. Får försöka tvinga med honom på Zebra.. Hehe..


Spenderade förövrig helgen tillsammans med M och det var helt underbart att få träffa honom igen efter två veckor! Det kändes som en evighet som gått och det var så mysigt att se honom på stationen när jag gick av tåget! Det bästa var ändå att tåget kom en timme tidigare än planerat!

Vi hade bestämt oss för att gå på Liseberg och det gjorde vi, på kvällen vart det fest (?), och sen massor av mys! Söndagen var nästan bara våran och vi låg i sängen hela dagen nästan och mös.. Åh. Jag kan knappt bärga mig tills fredag.. Då kommer han till mig och det ska bli så kul att träffa honom igen!

Hoppas han kommer till skolan..

Skola var det ja.. Det är massor av plugg nu. Vi har en hel del begrepp som vi ska klura ut i Företagsekonomin och Mediakommunikationen är det rätt mycket i, men det ska iofs inte vara klart förens om typ en månad..


Har läxa i text (!), det måste ärligt talat vara den roligaste läxan vi har! Vi ska skriva en krönika och jag tror jag vet vad jag ska skriva om. Jag hoppas att den bli så som jag vill bli. Den ska handla om föräldras ansvar för sina barn. Kanske ska börja skriva på den nu..

Annars då? Jag har varit så otroligt off på senaste. Har knappt varit inne på MSN, knappt på bilddagboken eller bloggat på en vecka. Det beror på att jag har varit så otroligt trött och inte orkat med annat än att gå i skolan. Har somnat tidigt om kvällarna, men måste skärpa mig nu. Ska snart gå och lägga mig, har gjort hälften av Mediakommunikationen, så jag kan somna med gott samvete! Kanske bör räkna något matte tal.. Åh, det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Tur iallafall att jag har en liten kalender som hjälper mig att hålla reda på allt! Jag har börjat skriva upp ALLT i den.

Nåja, jag har iallafall lite att se fram emot och min pluggis-inställning fungerar faktiskt och jag gör det mesta som borde göras! Så nu ska jag lägga mig och öva lite begrepp, göra en tankekarta över min krönika, göra något enstaka mattetal och sist men inte minst..
Prata med M!




Inga kommentarer: