måndag 13 augusti 2007

Chokladfondue


Allt är så jävla nice nu. Precis allt. Har haft en helt underbar dag med S och H! Längesedan jag träffade dom två flickorna tillsammans! Helt underbart!

Det tog ett tag innan jag kom iväg till H idag, jag var så seg.. Duschade länge, åt frukost länge och tog mig bara tid på mig.. Riktigt skönt! Men jag kom iväg till H i vilket som.. Precis innan jag stack så märkte vi att S kom in på MSN och vi började direkt prata med henne..

H mötte mig och vi traskade vidare till henne. Där pratade vi och jag hittade hennes bok "101 saker att göra innan du dör"! Jag har kommit på att jag vill införskaffa en sådan men jag hittar den ingenstans.. Skulle vara kul att göra ett updrag och dokumentera det här i bloggen! Jag vill ha..

S kom förbi senare och vi pratade lite om allt möjligt. S och H pratade mest om USA och deras små äventyr. Jag var mer inne i att tänka på hur jag skulle få dom att vilka spela Risk med mig..

Vi bestämde oss iallafall för att gå ner till centrum och handla massor av frukt och choklad. Både vit och mörk! Sedan slutade det med att vi hamnade på H's altan med smält choklad och massa frukter att doppa i chokladen! Så otroligt gott..

Efter det så traskade vi upp och satte oss och kollade på X -Men 1,5! Otroligt bra film.. Funderar på att kolla på 2'an nu.. Jo, det ska jag göra! Älsklingen ringde ca tre gånger under filmens gång och frågade massor om mobilen! Jag vart helt lycklig när jag såg att det stod hans namn på mobilen.. Det började pirra i mig! Så glad gör han mig..!

På vägen hem tänkte jag att jag kunde ringa hem till baby och prata lite, men icke! Då var han inte hemma, så jag fick prata med hans pappa! Han berättade att han hade varit här uppe på konsert i helgen och vi pratade på lite! Trevlig människa det där!

Och nu då.. Nu sitter jag här, ska snart börja kolla X-Men 2 och bara mysa ner mig i sängen. Vänta på baby, har massor att prata med honom om.. Fast egentligen så vill jag bara prata. Har inte så mycket att berätta.. Jag längtar efter honom nu. Vill ha nästa helg nu! Då ska jag äntligen åka ner till honom.. MM det är nice!

Ne, nu orkar jag inte blogga så mycket mer!

Oi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Yezzie från Forumet här. Råkade komma in på din blogg av en liten slump och nu läste jag ditt inlägg om boken "101 saker du ska göra innan du dör". Jag har boken och kan säga att den förr (runt julen) i alla fall fanns på Lagerhaus inne i stan. Hoppas att du hittar den för den är jäkligt rolig :)

/ Jessie

Aimée sa...

Hej Yezzie!
Tack så mycket för tipset! Jag ska kolla där någon dag när jag åker till stan! :D