onsdag 1 augusti 2007

Rupert, come out to play

Jag.. har .. ont.. Jag plågas av varje ord jag säger, jag plågas varje gång jag sväljer så att jag gråter, jag plågas varje gång jag rör min mun.. Jag plågas av min halsont om och om igen.

Jag hatar det här.. Jag har så ont så att jag gråter, och jag vet inte vad jag ska göra. Det är värst när jag vaknar när jag har sovit. Jag vet inte om jag vågar somna inatt.. Men jag är så trött..

Efter att jag vaknat när jag tagit min tupplur efter jobbet så hade jag så ont att jag grät. Jag och mami fick då åka in till akuten där dom tog blodprov och tog halsprov. Dom konstaterade att jag inte hade halsfluss, precis som förra gången. Den enda skillnaden idag var att mitt cpr (?) var 95 idag.. För två veckor sedan var det 45.. Och för att klassas som frisk ska man ha 0-20..

Jag vart hemskickad med en kur antibiotika och något gurgelvatten som skulle få värken att lugna ner sig lite.. Ska hämta ut det imrogon, så tills dess käkar jag annan antibiotika.

M ringde mig för ett litet tag sedan, och jag riktigt sken upp när jag såg att det var han som ringde! Jag vart så varm och glad inombords av att höra honom.. Och nu saknar jag honom ännu mer..

Inga kommentarer: