onsdag 1 augusti 2007

Spela spela spela


Det enda jag tänker på är mitt spel.. Mitt spel som ligger och väntar i min dator där hemma.. Jag vill bara hem och spela sönder det.. Så mycket gillar jag mitt nya spel.

När jag har fått ett nytt spel så är jag som ett barn på julaftons morgonen.. Jag är helt exhalterad när spelet installeras, och jag sitter och håller andan när det startas. Dom första minuterna med spelet är magiska..

Det är då jag får ett sådant där litet lyckorus som gärna håller sig i hela tiden. Sen kan jag bli sittande i ca 10 timmar och bara spela och spela! Det är jag med ett nytt spel..

Och nu väntar det där hemma på mig, jag kan höra dess skrik ända hit: KOM HEM OCH SPELA MIG NU! SPELA SÖNDER MIG!

Jag vill bara hem och spela..

Nåväl, det fantastiska spelet jag har fått hem är Zoo Tycoon 2! Plus tilläggspaketen; Africa Adventure, Edaged Spiecis och Marine Mania! Och jag är så nöjd!

Lyckan sprudlar igenom mig och nu snart om 50 minuter får jag börja åka hem med tonerna från Promoe - Murder Murdoch! En ny favoritlåt med underbar text!

Ciao så länge

Inga kommentarer: