fredag 28 september 2007

Opepp

Idag känner jag ingen pepp. Ingen som helst pepp.. Är slö, hängig och lite småledsen.. Kanske beror på saknaden, kanske tröttheten eller detta sviniga höstväder?

Kände peppen vid middagen och lite innan.. men allt liksom försvinner efter ett tag. Jag blir tyst och känner mig bara dum. Jag vill bara hem och sova.. Bara vara för mig själv och tänka igenom allt.

Tjejer ni får inte tro att jag inte hade kul med er, för det hade jag! Det är bara mig det är något konstigt med..

För hur jobbigt är det inte när man får en miljon saker att tänka på samtidigt?

Mitt hjärta H ringde.. Det kändes bra att höra henne igen.. Hon berättade en väldigt lustig sak som bara fick mig att skratta åt personen i fråga. Så patetiskt. Men men.. Inte mitt liv, inte min skit.

Nej hörreni.. Nu ska jag sova.. Hoppas att jag vaknar upp till ett bättre humör imorgon bitti. Det är ju 40-års fest.. jag är helt opepp..

Inga kommentarer: