torsdag 6 september 2007

Tainted love


Vaknade upp och insåg att jag försovit mig med 40 minuter. Mm, ja bra morgonstart.. Men jag kom iväg i alla fall! Och kom till skolan i tid! På bussen vart jag lite smådeppad p.ga.vädret, det var så otroligt dåligt. Men jag vart glad när jag kom till plugget!
Svenska, företagsekonomi och journalistik var det jag hade idag!

Jag har börjat äta mindre lunch.. Äter nästan bara lite fil och flingor.. Hm, kanske inte så bra men jag har blivit så kräsen med mat. Men det är bra, för jag vill ju gå ner! Och jag känner nu att jag måste börja träna snart. Dock har jag inte alls pengarna för att köpa ett träningskort än. Så jag måste vänta tills lönedagen..

Jag har verkligen brist på pengar nu och det oroar mig verkligen. Hur ska jag klara mig i höst med mina utgifter? Jag försöker och försöker men får det verkligen inte att räcka till. Någon som har tid att hjälpa mig? Jag måste få ordning på min ekonomi om jag ska kunna fortsätta med en fast kostnad på 800 kronor i månaden. För jag vill inte sluta p.ga pengar.
Nej usch, inga sådanna tankar igen. Jag klarar mig utan dom.

Ångest påväg? Nej lämna mig ifred.

Jag är klar med ångesten. Vi har gjort slut. Det var ju det jag och mami kom fram till igår. Jag och ångesten har skilt oss åt. Det känns skönt, och jag tänker inte låta den komma tillbaka i mitt liv och misshandla mitt humör så som den gjorde i somras.




Inga kommentarer: