söndag 9 september 2007

Thanks for killing my creativity

Åh jag har tänkt lite på det, vad jag skriver här i bloggen. Och jag har kommit på att min blogg är väldigt tråkig.. Jag vill skriva om något spännande! Som i Jennifers och hennes kompisars blogg, http://shizzlemanizzle.blogg.se/ . Dom skriver om sin resa ner till Spanien, där jobbar dom och njuter verkar det som! Jag vill också vara med om något spännande..

Och framförallt skriva om något spännande. Så jag har tänkt att göra om min blogg lite. Jag ska först och främst försöka ändra utseendet på bloggen, skapa några roliga färger och fin layout. Sen ska jag nog se över vad jag skriver om i framtiden och kanske inte bara spegla mina dagar. Jag vill ha någon drivkraft som får mig att verkligen vilja blogga till fullo. Det känns som om mitt bloggintresse börjat dö på senaste.

Men jag vill ju så gärna blogga och därför ska jag nu börja göra om min blogg. Vet dock inte vilka färger jag ska ha än, lutar lite på grönt eller gult.. någon färg med liv i, och lite värme. Kanske röd? Orange? Kanske ska börja skriva på engelska? I vilket fall så vill jag ha lite förändring här på bloggen.

Ska lägga upp mycket foton, och kanske något textarbete då och då..
Nåja, nu ska jag börja styla om bloggen.

Inga kommentarer: