onsdag 12 september 2007

Break

Hade tagit med mig kameran idag och fotade V lite! Det vart en del bra bilder! Som den här, gillar färgerna i den! Jag har börjat mixa lite med färger och jag gillar den här .. färgskalan? Att man typ har en gul övertoning över det hela. Det enda jag irriterar mig på i detta foto är att det blåa skär sig mot det lila uppe i bilden. Annars gillar jag den!

Imorgon har vi 3 timmars rast, vilket betyder att jag tar med mig kameran imorgon också. Jag och O ska fota lite foton på oss och vi får väll se vart det leder. Jag måste hitta någon snygg t-shirt.. Hm.

Jag måste handla t-shirtar känner jag. Behöver något färgglatt och ja.. Jag vill helt enkelt ha t-shirtar. Billiga, annorlunda..! Så om min lön är större än väntat så ska jag faktiskt ta och inhandla mig några t-shirtar om två veckor. Det är jag faktiskt värd. Har inte handlat kläder på typ en månad. Men vi får väll se hur mycket jag får först!

Har bestämt mig för att flyga ner till M nästa gång jag ska dit, om fyra veckor! Det ska bli skönt att det inte behöver ta så lång tid, men det ska även bli lite spännande.. Har aldrig flygit ner till Göteborg, så lite spännande måste det ju vara.

Oj jo! Föresten.. Imorse kände jag mig lite kreativ och fixade en ny frilla! Tänkte ha den imorgon också.. I like it! Men ja.. Nog för mig! Nu måste jag plocka fram lite kläder tills imorgon!

Sov gott!

Inga kommentarer: