onsdag 5 september 2007

We ride

Det känn så lyckligt just nu. Hela jag är som återuppbyggd igen! Jag är hel igen!

Jag känner hur jag vill parta, skaka rumpan i skumm tillsammans med S, O och H, men jag skulle inte klaga på om jag fick skaka med M där i mörkret också. Men La Creme vart iallafall upskjutet så vi hinner kanske få tag i biljetter i vilket som! Åh, jag kan knappt bärga mig.
Allt är så perfekt nu.

Jag är på ett strålande partyhumör och vill inget annat än att kasta mig ut och dansa. Wihio! Snart, snart.. SNART!

Snart ska jag få träffa M igen. Det ska bli skönt att se honom igen efter allt, men kanske lite pinsamt.. Jag vet inte varför. Men det känns lite pinsamt.. Hm, kanske inte bör tänka så.. Äsch, no worries! Bara 3 veckor kvar..

Har insett att MatteB är riktigt roligt och det flyter på som aldrig förr! Vi har en sådan bra lärare som får oss motiverade och får mig att vilja lära mig mer. Jag har räknat klart denna veckas matte, och ska ta hem och räkna lite till. Det är ju så kul!

Det verkar gå bra för mig i skolan! Håller humöret och orken uppe genom hela dagen!

Ja, YES!
ALLT ÄR BRA!

1 kommentar:

Anonym sa...

han fick ett kontrakt av han ryan seacrest!! :D