fredag 14 september 2007

Fuck

Massor, massor och åter massor av tankar.
Jag känner nu att jag är påväg att falla tillbaka till mitt dåliga självförtroende. Jag som precis hade börjat känna mig nöjd med min kropp och mitt utseende. Nu känner jag inget annat än fettet på min kropp som dallrar, min dubbelhaka och mina lovehandles.

Det gjorde så ont i mig idag att höra allt det där. Det var inget jag ville höra. Det fick mig bara att inse att jag faktiskt inte kan vara nöjd med den jag är, för jag är inte smal. Jag vill så gärna vara smal.. Men jag kan inte göra något åt det. Denna dåliga självdiciplin hjälper mig ingen vart. Vad ska jag göra? Hur ska jag gå tillväga?

Ja, det kommer nog en dag för mig med när jag äntligen blir nöjd med mig själv och inte behöver tänka på min kropp. Allt hopp dog idag, jag som precis börjat tycka att jag gått ner och blivit smalare.. Fan. Fan ta allt.. Jag blir så otroligt ledsen..

Inga kommentarer: