torsdag 13 september 2007

Fer sure

Jag och Vanessa

Idag var det inte jag som stod bakom kameran utan det var O. Vi hade en sjukt lång håltimme på ca 6 timmar och bestämde oss då för att fota lite.

Imorse så var vi påväg till skolan, vi började 08.05. Vi hade ingen som helst lust, vi skulle ju bara ha en 55 minuters lektion. Dessutom skulle vi ha en ny lärare, oh fuck tänkte vi. Vi satt där på tvärbanan och beklagade oss över hur jobbigt det var. Solen sken på oss, men vi lyckades ändå hålla humöret uppe.

När vi kommer in i klassrummet så möts vi av den gladaste skåningen jag någonsin träffat! Efter lektionen kom jag ut med ett smile. Det här var precis vad vi behövde. En lärare med mycket entusiasm och glädje, som får oss att bli peppade till lektionen så tidigt. Han sa också att han skulle försöka fixa vårat schema så att det vart ok!

Undra vad som händer i helgen. Jobba.. Men jag vill fota.. Fota fota fota.. jag är helt förälskad! Renesangs, på nytt född. Mitt fotointresse är pånyttfött! Kanske fota imorgon? Jag tar med kameran i vilket fall, man vet ju aldrig.. Jag älskar det.

Nåja, nu ska jag faktiskt börja röra mig.

I wanna see your panties drop girl, now!

Inga kommentarer: