fredag 7 september 2007

Självförtroende

Idag är en sådan dag när jag vaknar upp och tänker: fyfan v ad ful jag är..
Får inte ordning på håret eller någonting, men jag har bestämt mig för att numera INTE fluffa upp det så mycket.. Bara ha det naturligt med lite fluff.. Idag ser det okej ut. Men jag funderar på om jag ska färga tillbaka till svart.. Vad tycker ni? Svart eller ska jag fortsätta min kamp mot brunt hår?

Usch, jag är så otroligt förvirrad just nu. Men jag har iallafall kommit till den punkten att jag kan se mig som lite smal, inte mycket.. Men lite och det räcker för mig.

Ska iväg och jobba nu, vi får väll se hur det går idag. Har jobbat fyra dagar irad nu och det är riktigt kul! Dock så är ingen av ungdommarna där idag så det är väll ett minus..

Saknar M.. M, om du ser det här kan du väll höra av dig..

Men nåja,
nu ska jag dra mig till jobbet.

Inga kommentarer: