söndag 23 september 2007

Weapon of choice

Jaha, så har en helg sprungit förbi mina ögon igen.. Tiden går så otroligt fort nu för tiden.. Jag förstår inte vart den försvinner.. Nåja, det är bra iallafall! Då känns det inte allt för långt tills nästa gång jag ska träffa M!

Efter tre veckors väntan fick jag äntligen träffa honom igen! Det kändes som om jag träffade honom för första gången igen. Pirrigt var det, men han låg bredvid mig på lördag morgon igen.. Och allt kändes så otroligt bra! Jag la mig och spelade lite PS2 medan han sov, som ni ser här på bilden.. Passade på att fota samtidigt, två flugor i en smäll!

Den här bilden lär ändå få symbolisera helgen! Jag gillar den. Gillar färgerna och allt..

Det var tänkt att jag skulle skriva ett jätte långt inlägg om allt och inget. Men jag känner inte att jag har lust att ordbajsa. Så ni får allt hålla er tills den dag jag får upp lusten för att skriva.

Bye bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

nejnejnej!! jag såg S.H. på b-hållplatsen!! x)