söndag 9 september 2007

Ändra?

Okej, det vart inte alls mycket förändringar här på bloggen. Lite färger som ändrades, temat ändrades.. Men ja, inget mer än det. Än så länge....

Jag känner mig så lycklig idag, M ringde och väkte mig klockan 4.35 inatt och vi pratade till 05.10. Det var riktigt nice, för vi har inte hörts på så länge, och M var så snäll igår. Gah, jag gillar den mannen. Vi småpratade lite, och det bestämdes att han skulle komma till mig om två veckor, istället för att jag åker till honom. Då ska jag verkligen hitta på något mysigt åt oss, så att vi verkligen kan ta hand om varandra. Kanske ta ett varmt bad med en massa ljus? Nåja, jag har iallafall tid att planera det. Så vi får se vad som kommer upp. Något måste det bli i vilket fall, för som det ser ut nu så firar vi 6 månader när vi ses nästa gång! Wihio!

Idag efter jobbet ska jag ut och handla. Det var länge sedan.. Jag ska unna mig lite smink, troligtvis någon ögonskugga eller två. Och kanske en t-shirt.. Jag är i stort behov av t-shirtar.. Har ingen känns det som. Men ja, vi får se hur långt pengarna räcker.. Men först och främst måste jag se hur mycket jag har kvar.. Det är ju rätt långt till den 25'e om man säger så.

Har jobbat mycket nu på senaste! Jobbade onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag (idag) och ska jobba imorgon måndag. Så jag hoppas tjäna ihop lite stålar nu under september! Det blir nog en härlig lön i oktober får man hoppas. Att jobba måste vara det roligaste som finns, ärligt talat. Får träffa så många roliga människor! U och R livar upp hela stämningen på jobbet! Mitt liv skulle vara så otroligt tråkigt om jag inte jobbade, jag skulle sitta hemma och vara rastlös, och jag tjänar faktiskt pengar!

Idag ska jag vara kreativ! Jag ska fota! Det känns som om det var länge sedan.. Nästan en vecka sedan. Men jag ska fota något skoj jag hittar hemma, får se vad det blir. Annars ska jag sätta mig ner och rita något. Något kreativt vill jag göra i vilket fall. Jag vill skapa.

Påtal om fotograferandet är jag fortfarande på jakt efter en praktikplats hos någon fotograf/studio.. Vi får se hur det går. Vill verkligen praktisera med foto..

Nåja, nu ska jag sluta tjata.

Inga kommentarer: