fredag 14 september 2007

Presstjänst

Myspys, sitter här på texten och väntar på att få sluta.
Magen kurrar och mitt huvud snurrar runt av trötthet.. Jag har ändå fått något gjort idag.. har prommenerat till Södra Latin fram och tillbaka och fått tag i Salems betyg. Både nyttigt och givande! Sen har jag.. ehm.. Inte allt gjort så mycket mer..

Jag känner mig så påträngande när jag tar reda på all denna fakta om Salem. Inkomst, förmögenhet, vart han bor, vilka betyg han gick ut med och massor av sådanna saker. Det är saker som jag själv inte skulle vilja att folk fick reda på om mig. Det känns som om jag klampar in i deras liv utan att knacka.. Läskigt värre.
Visste ni att det faktiskt går att få tag i hur mycket man tjänar av vem som helst som är Svensk medborgare?

Fisksoppa till lunch.. det gjorde inte min mage glad. Jag hade väntat mig något mer matigt och mättande. Typ spagetthi och köttfärssås.. Mums.. Gah.. Jag är hungrig.. Jag måste börja äta frukost på mornarna. Börjar nu inse hur viktigt det är att äta frukost.. Kanske ska köpa hem lite bröd och d.yl.

Somnade två igår och det känns idag.. Jag verkar aldrig få sova ut.. Nästa helg får jag dock sova ut.. När M kommer hem till mig.. Vilken diss..

Nåja, nu ska jag faktiskt masa mig till matsalen och äta fil och flingor..

Inga kommentarer: