måndag 10 september 2007

Breakin'

Jag mår verkligen inte bra nu. Hela min kropp säger emot, hela mitt huvud säger emot. Jag orkar inte mer. Jag känner mig inte utvilad någonstans, och jag behöver en semester. Det är precis vad jag behöver, semester. Eller iallafall EN morgon där jag kan återhämta mig. Just nu skulle jag kunna börja gråta för att jag mår då otroligt dåligt. Jag tycker jag är tjock, jag vill bara i säng och allt bara snurrar. Det känns som om jag håller på att svimma när som helst.

Vill egentligen prata med mitt hjärta, han som får mig att må så bra. Men idag orkar jag inte ens det. Jag mår inte bra. Gah.. Hur ska jag klara av skolan? Jag vill ha näst nästa fredag. Då kommer M till mig och jag får äntligen sova ut. Då får jag sova ut i hans famn och bara.. vara.: Inget jobb.. Ingenting. Bara vara med den personen jag älskar mest..

Tänk om jag kunde få somna i din famn, jag älskar att höra ditt hjärta slå..

1 kommentar:

Anonym sa...

ta en ledig dag raring, en med få lektioner! :)