måndag 24 september 2007

Koka-Kola Veins


Jag har ju blivit så otroligt dålig på att blogga. Bloggar nästan aldrig längre. Det är dels för att jag blivit så otroligt trött på senaste, somnar tidigt varje dag och har knappt orken till något. Sen har jag också haft väldigt mycket att göra, mycket plugg, jobbat och stått i. Men nu är det dags för att varva ner lite och bara njuta lite av den tillvaron jag har.. Inte alls mycket plugg och massor av roligt jobb, det får mig att må bra. Jag ska ta vara på tiden nu.

Jag har kommit på det att min blogg är mer som en kompis man utnyttjar när man känner för det. Den kan vara jättebra ibland! Men ibland så orkar man bara inte med den och dissar den för en annan kompis, t e x PS2 eller MSN. Nu tillexempel, passar den bra.

Jag måste bara säga att Forumet.nu gör mig glad! Vi har alla möjliga trådar uppe, men just nu finns det en som heter "Vem/vilka i forumet skulle ni...". Det spritter verkligen till lite i kroppen när man ser sitt användarnamn med fet text och någon text bakom den! Jag har varit med två gånger, och jag blir riktigt glad. Iallafall på den sista.


Frågan var: Vem skulle du byta kläder med?
G P A svarade: Carro, helt klart!

JA! Jag vart riktigt glad! Tänk vad saker på internet kan göra en glad. Shit, är det bara jag som tycker att det är konstigt? Men jag tar vad jag får, och ger inget tillbaka. Okej, jag ger väll lite.

Varför har jag blivit så kaxig?





Inga kommentarer: