torsdag 27 september 2007

You're the one that I want

Livet leker!
Allt går min väg och jag bara njuter över att få glida med på den vägen! Jag mår så bra, jag trivs i min situation just nu! Och jag har äntligen fått något att sporra med när jag känner att "Nej jag pallar inte med mig själv". Kvällen i lördags, och dina ord har gett mig ett ljus. Varje gång jag tvivlar på mig själv så tänker jag på allt det du sa, precis som du sa att jag skulle göra!

Jag kan verkligen inte förstå att det är fredag imorgon. Det var ju måndag.. igår!? Tiden bara flyger förbi och det är jag verkligen glad för. För ju fortare tiden går, desto snabbare får jag träffa honom och komma bort lite från Stockholm. Undra vad vi ska göra.. Är lite nyfiken på vad som händer nere hos honom nu.. får han den? Hur kommer det gå?

Vi hade orientering idag! Jag måste erkänna att jag faktiskt alltid tyckt att det är kul med orientering..! Jag, L och E sprang hela banan på en timme! Vi kom tvåa in och jag är nöjd med våran insats! Borde göra mer sådant här.. Sen var det bara att åka till Aftonbladet och duscha och byta om.. För att sedan börja jobba!

Imorgon ska jag till ett hunddagis och göra ett litet jobb-reportage! Det ska bli lite spännande.. Frågan är bara: Kommer jag få ihop något bra utav det här? Sen ska jag börja skriva lite på min personporträttering av Salem Al Fakir. Jag fick ju en intervju med honom och kan nu skriva klart allt.. Det här ska bli så kul! Har all möjlig information om honom och bör börja spåna på hur jag ska lägga upp allt..

Nu ska jag kolla på Heroes!
Jag vill också ha en superkraft.. ^^

Inga kommentarer: