måndag 1 oktober 2007

Ny blogg?

Jag har tänkt lite på saker..
Saker som rör bloggen specifikt. Jag vill gärna skapa en ny blogg där jag bloggar om en viss sak. Nämligen charmen och motgångarna i ett distansförhållande.. Men jag vet inte riktigt om jag är säker på om jag vill det riktigt än. Jag försöker överväga vad som kan vara bra och dåligt med det..

Positivt:
  • Jag behöver inte fundera på vad jag ska skriva om. Utan kan skriva precis hur jag känner och då blir det faktiskt inte någonting som handlar om bara mig utan lite mer.. känslor om kärleken. Inte något med utseende eller så.
  • Det är skönt att få skriva av sig ibland, kanske få lite reflektioner på det man skriver, någon kanske känner igen sig.
Negativt:
  • Hur stort kommer mitt intresse vara för den bloggen? Kommer jag ens skriva i den?
  • Det blir så inrutat, jag får inte skriva om någonting annat.
Det är väll det jag kommer på just nu. Men sen frågar jag mig själv lite frågor.
- Hur mycket kommer jag skriva?
- Vart ska jag ha den bloggen? Blogspot eller blogg.se? Eller möjligtvis någon annan bloggplats?
- Kommer jag kunna hålla mig till ämnet?

Och nu när jag ser allt det här så inser jag faktiskt att jag ska skaffa den bloggen!

Det kommer vara på ett annat ställe.. Inte blogg.se och inte blogspot. Den finns på en sida.. Som har anknytning till migsjälv...
Nåja!
Låt oss börja blogga :)

Inga kommentarer: