tisdag 2 oktober 2007

MVG

Dagen idag har inte varit så otroligt speciell.. Kom till skolan och skulle göra mitt historiaprov. Det känns som om det gick bra, men när det känns så så brukar något oftast vara fel. Men vi får se! (: Det kändes bra i vilket som.

Vi fick efter historian veta att vi inte hade någon företagsekonomi, så vi slutade vid 11. Härligt! På mediakunskapen så fick vi tillbaka proven och det visade sig att jag fick MVG! Jag vart så otroligt lycklig! Det var inte precis vad jag hade väntat mig.. (:

Nu sitter jag på jobbet. Begav mig till jobbet och tränade innan jag skulle börja jobba! Det kändes riktigt skönt att träna.. Tydligen så hade jag varit borta i 2,5 timmar.. Woho! Sen kom dom in med två tårtor för att fira punkt.se's ett årsdag! (: Där försvann träningen.. Men jag ska träna på torsdag och lördag OCH söndag! Yes!

Nåja, nu pallar jag inte skriva sån här skit. Jag vill skriva något intressant.. Tips?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till MVG!

Hälsningar

Robert

Anonym sa...

grattis gumman! :)

Aimée sa...

Tack så mycket! :9