onsdag 3 oktober 2007

FÖRÄNDRING

Okej. Nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra med DENNA blogg!
Det ska bli lite förändringar häromkring..! Inga små, utan STORA! Jag har fått ett sådant fotosug nu att jag ska ta med min kamera imorgon till skolan och fota sen på hemvägen från jobbet, under jobbet, till jobbet, till skolan.. Överallt! Allt för att bygga min inspiration och mitt fotointresse till MAX! Jag ska fota så mycket jag kan och jag ska passa på nu när det faktiskt är fint väder ute och dom fina höstfärgerna skiner på oss! Jag önskar jag hade ett macroobjektiv, men jag får nöja mig med det jag har tillsvidare och se vad som kommer senare.

FÖRÄNDRING? Ja, förändringen här på bloggen ska bli att jag ska ägna min blogg till största del åt foto. Ska minst ha ett foto om dagen som jag har tagit. Varför? Jo f ör att hålla mitt eget fotointresse uppe så att jag inte tappar suget och kunskapen. Jag vill inte att min kamera ska stå där och damma. Nej, jag ska använda den till fullo.

Om jag känner att jag måste skriva av mig, då skriver jag ett inlägg. Sen kommer jag nog fortsätta att skriva lite nyhets-tankar om det kommer upp någon nyhet som får mig att tänka till lite. Jag måste skriva någonting varje dag också. För att inte tappa. Jag har märkt hur mitt ritande har tappats, varför? Jo just på grund av att jag inte ritat på länge. Kanske borde ta upp det?

Men nu får vi se hur det kommer att gå med förändringarna! Ska försöka skriva lite om fotona och tankarna bakom dem..!
Så önska mig lycka till med min nya fotoblogg!

Inga kommentarer: