måndag 30 juli 2007

Yeha

Yes! Jag hoppar riktigt runt i huset av glädje nu! Jag är lyckligare än förut! Det här är nog min bästa dag i livet skulle jag tro!

Eller inte.. Jag har totallt blivit sjuk igen.. Det känns verkligen skit, men jag mår inte dåligt psykiskt. Jag har ont i halsen, ont i hela kroppen, är snuvig, slemmig i halsen.. Ja, allt ni kan tänka er. Det är jag nu. Jag har typ insjuknat på ca 5 timmar? Jag har säkert inte feber, faktiskt.. Det är nog det enda positiva..

Jag som hade hoppats på att få fota imorgon, men nä. Det blir att ligga i sängen hela dagen och bara läsa min bok. Jag måste verkligen bli frisk så att jag kan jobba! Måste ha pengar.. Måste jobba.. Det känns verkligen pressat, att jag måste bli frisk..

Finns det ingen sådan där superkur som gör att jag blir frisk? Åh, jag får leva på varma drycker och ingen mat nu i några dagar.. Det känns bra, då blir jag iallafall smalare! En till positiv sak angående att jag är sjuk.

Gör mig frisk nu!

Inga kommentarer: