måndag 30 juli 2007

Uttråkad till max

Okej, fyra inlägg på en dag. Visar det något? Att vi inte har något att göra på jobbet och att jag dör av uttråkning.. Jag brukar annars ha en positiv stämning på jobbet och det har jag idag med, men jag är så uttråkad! Vi har ingenting att göra.. Och jag trivs inte med att bara sitta och göra ingenting framför en data.

Därför vänder jag mig hit och försöker skriva om något jag har i huvudet, eller något jag tycker och tänker om. Men nu när jag är så uttråkad vet jag inte om jag tycker eller tänker speciellt mycket. Jag bara sitter och tittar in i en dataskärm, svarar på lite mejl, sitter inne på msn...

Jag är trött på att sitta vid en data. Det är nästan så illa att jag har bildat ett hat mot datorer.. Men nåja. Det är ju faktiskt bara 1,5 timmar kvar, och det är ju faktiskt inte alls långt. Men när det är såhär tråkigt så är det jätte långt, det känns iallafall så.

L och jag ska fota, jag ska fota ett porträtt av henne, men det är det enda vi vet. Vi får se vad vi fotar mer och vad vi hittar på annars.. Imorgon är jag ledig, och då ska jag ut och fota. Hela dagen ska jag vara ute med min kamera! Hoppas bara att det blir fint väder!

Nu skiner ju faktiskt solen, och här sitter jag, framför en data.. Det känns ytterst tråkigt. Jag vill ut i det fina vädret. Nu känner jag att jag skriver om ingenting. Men det är så det blir när det blir tråkigt.

Ciao Bella!

Inga kommentarer: