måndag 30 juli 2007

Brist på nyheter?

Det märks att Expressen har nyhetstorka. Jag tittar runt, både på Aftonbladets hemsida och Expressens. Men jag måste ändå säg att Expressen tar priset i nyhetstorkan. Jag menar..

När man hittar nyheter som denna så är det något som är fel. Hur stort är det att en fiskmås stjäl chips från något ställe? Om Expressen ändå inte har någon nyhet så är det bara onödigt att publicera sådanna där skräpnyheter som den. En till onödig nyhet jag hittade var denna, om två hästar. Den störtsta och den minsta.

Jag blir trött på nyhetstorkan, och jag saknar intressanta nyheter där man faktiskt kan få en egen åsikt. Sen säger jag inte att det bara är nyhetstorka på Expressen & Aftonbladet. Men det är ingen nyhet som verkligen intresserar mig såpass mycket så att jag bildar någon stark åsikt för eller emot..

Nej, mer värdiga nyheter tack!

Inga kommentarer: