måndag 30 juli 2007

Små planer..

Ja, nu när vi har såpass tråkigt så sitter jag och R och smider små planer om vad vi ska göra på fredag. Förra veckan satte ju jag, C och R ihop en liten tipsrunda och det uppskattades av avdelningen. Så nu är frågan vad ska vi hitta på på fredag? Vi på Aftonbladet har tillgång till; en micro och en/ett kylskåp samt frys..

Vi har funderat på det här med att baka, men eftersom vi är såpass inrutade i att bara ha en micro som tilllagningshjälp så begränsas det till något väldigt litet.. Så baka får vi nästan stryka, förutom chokladbollar då.. Finns det några andra recept på vad som kan bakas utan en ugn?

R funderade på att baka en tårta till på fredag, lite sådär gulligt. Men jag tycker vi ska göra något aktivt! Typ som en tipsrunda (fast inte igen..) eller som V hade som förslag, en femkamp! Hm. Vi skulle iofs kunna leka en del lekar.. Men det gäller att kundtjänsten kan hoppa ur.. Så lekar var väll inte den bästa planen..

Jag är så otroligt fantasilös när det gäller sådanthär.. Men något kommer jag nog på.. Om inte annat får R hjälpa till och komma på något!

Visst är vi effektiva här på Aftonbladet? Det känns knappt som om vi gör någon nytta.. Men egentligen så gör vi ju faktiskt det! Och tiden har hunnit ticka på, nu är det bara 25 minuter kvar. Och detta är mitt 5'e inlägg i min nya blogg. Hur många kommer det inte vara om en vecka då?! OMG.. jag vill inte ens veta det..

Bloggnörd?

Inga kommentarer: