måndag 30 juli 2007

Cool.

Okej, när jag satt här och tyckte lite synd om mig själv och tittade runt så hittade jag nog den coolaste grejen någonsin!

Nämligen dom här glasögonen till iPod video! I dom ser du dina filmer i ett storbildsformat och jag måste erkänna att dom är rätt snygga! Fast man skulle n nog se lite rolig ut om man hade dom..

Teknikfreak som jag är så skulle jag hemskt gärna vilja ha dom, men har tyvärr ingen ipod video.. Kanske blir till att införskaffa en? Haha, men det är ju helt onödigt faktsikt. Jag har en iPod Nano..

Jag nöjer mig med den, och när skulle man använda dom där glasögonen? Man kan ju knappast gå på stan med dom, alla skulle nog freaka ur.. Och man skulle gå in i en massa människor.

Man skulle nästan se ut lite som roboten i Daft Punk.. Haha!

8 timmars musiktid + filmtid.. Det är faktiskt inte dåligt! Till priset av 3.395:-.. Det kanske inte är värt dom.. Eller jo! Man får ju faktiskt ett tillhörande batteri, så tänk om man har en helt ny iPod, då borde batterierna räcka längre.. Hmm..

Men ändå, jag är helt kär i dom!


Tryck på bilden för att komma till Apples sida om
MicroOptical MyVu Full Loaded Personal Video Viewer

Inga kommentarer: