tisdag 31 juli 2007

Fota, fota bort din sura min

Gah.. Det känns som om jag ska avliva snart.. Jag är plötsligt jätte varm, nyser och är helt seg i kroppen. Curse this förkylning! Jag hatar att vara sjuk.. Speciellt på min lediga dag..

Eftersom jag inte har någon feber så kan jag gå till jobbet imorgon, vilket är positivt! Vi har ju faktiskt en kaffemaskin som serverar varm choklad, och kan även servera varmt te.. Så det kanske är en liten tillfriskningsstation för mig.

Jag kommer bli hängande vid våran kaffe-maskin imorgon.. Jag funderar på om jag ska spela The Sims, eller om jag ska fixa något annat spel med en handling. Jag saknar ett sådant spel.. Skulle vilja ge mig in på nya Harry Potter spelet.. Men jag vet inte..

Tillsvidare tänker jag nog lägga mig och vila..

Och föresten! Jag har fotat lite idag, det känns iallafall som om jag gjort något bra hitills! Fotona kan ni hitta på min bilddagbok! Yehaw!

Godnatt!

Inga kommentarer: