måndag 30 juli 2007

Tråkinlägg

Oj, det händer inte så mycket här nu. Passar på att blogga.. Igen. Men om vad?

Dagen idag kommer nog fortsätta såhär segt, här på Aftonbladet har vi inte alls mycket att göra. Sitter typ framför msn och får tid över att blogga. Det lär fortsätta såhär veckan ut, det var som förra veckan. Då fick vi så tråkigt att vi gjorde en liten tipsrunda här på våran avdelning.. Visar det att vi har lite att göra kanske? ^^

Det kommer nog bli en hel del sådanna här inlägg där jag skriver om allt och ingenting. Därför har jag tänkt att jag ska varje dag leta upp någon nyhet som jag har något att tycka till om! Jag börjar idag.. Vi får se när den updaten kommer med mina tankar och åsikter..

Efter att jag jobbat klart så ska jag iväg och träffa L, det ska bli kul! Har inte träffat henne sen skolan slutade och vi har en hel del att ta igen. Skvaller att snacka om, och så ska vi fota lite! Det ska bli riktigt kul! Längtar tills klockan 15.00..

Ikväll är det jag som står för middagen! Jag ska laga spagetthi och köttfärssås på det viset jag har hört att man ska laga, då blir det en lunchlåda över till mig imorgon också! En god lunchlåda! Mina som jag har nu är väldigt... torra. Det är samma smak dag ut och dag in, och viktväktarna gör inte särskilt god mat.. Det är nog därför man blir mätt såpass snabbt!

Mitt humör har pendlat idag.. Imorse när jag vaknade hade jag ingen lust till någonting, det var svårt att stiga upp ur sängen.. Men nu är det på topp och jag sitter och ler för mig själv här på jobbet! Allt känns så bra, och det där telefonsamtalet känns inte värt att ringa. Jag klarar mig, jag ska klara det här!

Jag vet ju att M finns där vid min sida och jag är honom mycket tacksam! Efter helgens bravader så vet jag att han alltid finns där vid min sida, mer än någonsin! Jag saknar honom bara så otroligt mycket nu.. Men, det är bara tre veckor kvar, och jag tänker positivt! Det är allt som behövs, positiva tankar!

Inga kommentarer: